Pulka & yoga

Eira kom hit idag. Har inte träffat henne på typ 3 veckor så har saknat henne! Iaf, vi åkte pulka. Det var jättekul, jag kunde inte sluta garva när vi åkte tillsammans i pulkan. Skjärtlappståg ska man inte underskatta heller. Fast det slutade alltid med att vi snurrade runt och välte när jag satt fram haha. Och så släpades jag efter Eira så mina kläder var helt genomblöta när jag kom hem.
Efter våran långa pulkatur och våra väldigt svårgjorda snöänglar så blev det glöggfika med daimtårta, mums!
Och sen så blev det yoga, haha! Fast det var väldigt enkel yoga, men kul iallafall. Fast det var mycket jobbigare än vad jag trodde.
Ja, så har min dag varit.
Imorgon ska jag försöka göra klart min tyska, för isåfall blir det bio med Eira på måndag ;)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0