Change of plans

Folk kan verkligen förvirra mig alltså..
Vad har hänt idag då? Först var jag till Gina Tricot och lämnade tillbaka min volangkjol som jag fick i present. Sen köpte jag en precis likadan kjol (fast till halva priset - I'm smart you know!), en t-shirt och en klänning, allt på rea! Sen har jag legat på stranden tillsammans med Sofie, Simone, Haiden (?), Ville, Jason och Frida i typ 5-6 timmar. Härligt! Efter många olika förslag om ikväll så blir det filmkväll hos Sofie, trevligt trevligt. Jag ska nog åka dit snart tror jag..
Imorgon ska jag träffa min älskade perversa ungjävel som jag inte träffat på en hel vecka! Yey :DDDDDD Hahaha, lite catching up ska det bli! Blir nog på stranden as usual, men inte Kanaan den här gången ;) Sen drar jag till landet för 4 veckor framåt (men lite till och från^^)!
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det var egentligen meningen att jag också skulle vara på landet i 4 veckor från och med midsommar, men med pojkvän och kompisar är det svårt att hålla sig kvar där det inte finns nån täckning! Jag har åkt fram och tillbaka med både buss och tåg från örebro nu de senaste 3 veckorna xD

2010-07-09 @ 11:04:41
Postat av: Evelina den fina

Dags att uppdatera!

2010-08-08 @ 16:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0