I know you're out there..

Idag har jag bara slappat hela dagen, och tagit upp mitt jobbiga sötsug igen.. Imorgon för jag börja med minifrukost så jag inte äter så mycket sen! ;$ Aja.. för övrigt har Rufsan insett att hon är tillräckligt lite för att smita igenom kompostgallret, hehe. Så hon är lite svår att hålla instängd i en hage!
Jag tycker att ni har blivit lite dåliga på att kommentera kära läsare! Jag kanske skriver lite ointressanta saker, men det är lite omotiverande utan respons (A).
Nu ska jag fortsätta tråka runt och längta efter morgondagen, bye!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag suger på att kommentera haha! Men kommentarkommentar. Mia kaniner kan inte smita genom galler, de är för tjocka (;

2010-07-05 @ 12:47:42
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jaghar inte såna där kanin-problem, jag låter mina kaniner springa fritt.. I sina 30x30 centimeters burar alltså!

2010-07-08 @ 18:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0