My Birthday!

Igår fyllde man 17 då, jag börjar känna mig gammal haha. Bara ett år kvar till 18!
Det blev bara en hemmadag. Jag gjorde inget speciellt förutom att äta tårta och öppna presenter. Apropå presenter så fick jag en vit kjol, svart klänning, ett spel, två filmer, ett gulligt block och en kryssning med mamma i Östersjön :) En mobil ska jag få senare, men eftersom att det troligtvis blir en X8, och dom inte släppts än, så får det vänta lite.
Det varkar som att det är många som tycker att jag ser äldre ut än 17. Igår när jag var på Curves:
Niike: "Grattis! Hur mycket fyller du?"
Jag: "17"
Niike: "Jaha.. Förlåt, ta inte illa upp nu, men du ser äldre ut!"
Hahaha, än så länge tar jag INTE illa upp när folk säger att jag ser äldre ut ;)
Min farfar hade inte heller så stor koll han, han trodde att jag skulle fylla 20 nånting, var 91a och hade ett år kvar på gymnasiet, haha!
Nu ska jag tråka lite eftersom att typ alla är bortresta, ciao!

ps. Det är intressant att se vilka som kommer ihåg ens födelsedag och vilka som glömmer ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag känner mig lost x) Har inte vart i närheten av en dator/internet på hundra år, och nu har du skrivit så sjukt mkt inlägg, så det ´är inte sant! Kul att läsa, men jag kanske inte orkar kommentera allt! ^^

Är du hemma i helgen?

2010-07-08 @ 18:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0