Surprised and confused.

Igår var jag hos Micke, men det blev inte riktigt som jag hade trott haha. Tom var också där och båda var galet trötta/nyvakna efter att ha suttit nattvakt i en hamn. Chill och trevligt var det i alla fall.
Efter en stund åkte jag till Vällingby och mötte upp Eve (alone, eftersom alla andra bangade). Vi gick runt i affärer en stund innan vi drog hem till henne och satt från kanske 19 till 06 i hennes trädgård. Eftersom vi har en ganska.. speciell relation så finns det ganska mycket att säga ;) Vi skrek högt åt alla kryp och åt korv med bröd både till middag och frukost (Eve hade inte så mycket hemma).
Efter att ha sett på film och sen sovit i 2 timmar så åkte jag en snabbis förbi hemmet och sen in till stan för att träffa Maria.
Nu är jag hemma igen och funderar seriöst på att städa mitt rum då det inte ser så mysigt ut. Kläder, filmer, kaninbur, resväska, handdukar, engångsgrillar och smuts ligger utspritt över hela golvet, inte så trevligt att vakna upp till på sin födelsedag kanske?
Pappa mår inte så bra just nu, så det blir inget Alholmen och tårtfika med Nora och Karin i helgen.. Hmm, vad ska jag hitta på nu?
Det är många saker som förvånat mig idag. Vad vill jag inte riktigt skriva här men det mesta är väl positivt antar jag, haha!
Ikväll hoppas jag att jag faktiskt kan somna. Har tagit mig 1-2 timmar att somna den senaste tiden, bara för att vakna upp vid 5 igen.. Inte kul.
Ha en trevlig kväll nu alla och glöm inte att att gratta mig imorgon, haha! Puss!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Speciell är bara förnamnet!

2010-07-01 @ 20:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0