6 juni, nationaldag of Sweden

Idag har vart en chilldag. Jag har mest bara slappat, fixat med Daniels studentplakat och solat lite. Sen tog jag en sväng till Vällingby och träffade fina Sunna också. Hon förstår mig så bra, det är så underbart härligt. Ingenting är pinsamt eller fel, allt är bara som det är. Vi kollade runt i Lagerhaus och hittat ett spel som båda vill ha, våghals 2! Det är ungefär som sanning och konka. Om Sunna inte skulle flytta skulle vi ha köpt det tillsammans, too bad..
Nu sitter jag mest och glädjer mig åt att det bara är EN skoldag kvar!
Trevlig nationaldag!

Becsuse I love you <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har en skoldag kvar >.<

Det spelet lät riktigt kul! Skulle vilja spela det nån gång...

2010-06-07 @ 21:31:25
Postat av: Anneli

Vart ska Sunna flytta :o

2010-06-08 @ 08:19:30
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0