Can't take it anymore..

Det är så jobbigt, jag klarar inte av att vara ensam längre! Idag var Eira och Eve här på eftermiddagen/kvällen (FF), men det dröjde inte länge efter de hade gått som allt bara började kännas.. meningslöst. Värdelöst. Deprimerande. Allt är bara jobbigt.
Imorgon är det skolavslutning, och det är ju skönt i alla fall! Fast nu kom jag på att jag inte vet vilka skor jag ska ha.. Känns ju lite tråkigt med "converse" och jag har inga ballerina. Jag hade tänkt ta mina finfavoriter - vita pumps med svart rosett - men de är 8 cm höga och vi ska in till stan och bada efteråt.. Lite jobbigt att gå runt i kanske?
Idag fick jag veta en hemsk sak, min lärare började gråta när hon sa det.. En tjej i min skola dog i en bilolycka i helgen. Hon gick i ettan i naturbruk. Jag trodde inte att jag skulle veta vem det var, men när jag såg fotot i hennes minneshörna så visste jag precis vem det var.. R.I.P.

Nu ska jag få min "skönhetssömn" inför morgondagen, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vaaaa :o Gud! Vet du vad hon hette?

2010-06-08 @ 08:20:29
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Evelina

Oj :O



Seg uppdatering... <.< (a)

2010-06-10 @ 12:11:24
Postat av: Evelina

Skandallös uppatering, unga fröken!

2010-06-11 @ 16:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0