'Cause we all just wanna be big rockstars.

Idag har jag tränat på Curves och packat - som förutspått. Eftersom jag hade loosat 2 kg så fick jag lite cash på gymmet också, hihi (: Men nu börjar jag bli lite hungrig, har ätit ett äpple och en banan idag. Dags för mellis kanske?
Jag fattar inte hur jag kan packa så otroligt mycket, bara för några dagar! Men en del saker ska jag i och för sig lämna kvar på landet, men ändå.
Spotify är lite elakt tycker jag. Det (?) har tagit bort låten "Me and my guitar" med Tom Dice. Schlecht.
Jag är väldigt pepp just nu. Allt kommer ordna sig ;)
Trevlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fast tänk om de satt fel summa på pappret? För jag är helt inställd på 13200 spänn nu, och så får jag inte det? Mitt liv kommer att gå under! Kanske inte... Men trettontusen låter bra i mun! Mycket bättre än sjutusen.... ;p

2010-06-24 @ 17:33:51
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Anneli

Haha, jag är den enda som vill ha ränder numera! Nej, alltså, jag bryr mig inte om ränder. Men den första randen är kul, för då blir man glad och tänker, yeah, nu har jag varit utomhus! Hihi!

2010-06-27 @ 23:33:51
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0