Feel good day

Trots att jag är väldigt förvirrad av mig så har den här dagen vart en riktig feel good dag! Jag tränade på curves, fast det var "bootcamp" och jättejobbigt. Men då känner man sig duktig efteråt ;) Sen har jag och min älskade Eve badat/solat på kananbadet och sen haft picknickmiddag på nälstafälten, myyys! Och OMG vad mycket vi har pratat, om typ allt! Eller inte allt, men allt som rör vissa saker (A) Vi har verkligen fått ett "öppet förhållande" jag och Eve, haha!
Nu ska jag leka runt på datan och kanske byta internet på nedervåningen, see ya! ;)

Kommentarer
Postat av: elin

Svarar på båda frågorna nu xD, fråga 1: Ingen aning, var väl en bad day :(. Fråga 2: Jaa det är underbart! :D, för att jag inte kommer få träffa mina kompisar på evigheter...

2010-06-22 @ 21:59:10
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Evelina

Hehhe, Öppet förhållande är najs! xD Gillade våran 'prata-i-mun-på-varann-och-sms-hysteri-picknik'!

2010-06-22 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0