Going around in my head

De senaste dagarna har jag haft problemet att jag vaknar vid 4-5, helt klarvaken. Efter att tillslut lyckats somna om så blir jag väckt, men är trött, vid 10-halv 11.. jobbigt. En annan sak som "förföljt" mig är mer eller mindre ont i magen, av hunger, mättnad eller oro. Tidigare idag så mådde jag så dåligt att jag mådde illa (psykiskt), men nu är det nog för chokladen istället som jag stoppade i mig. Aj, min mage.. x)
Imorgon ska jag träna, packa och kanske hitta på nåt mer innan jag åker till landet över midsommar. Kan varna om "radiotystnad" från imorgon vid 5-tiden till på söndag, ev måndag. Så ingen idé att kolla på fredag och lördag! ;)
Det var väl det jag ville säga just nu. Hur ska ni fira midsommar? (:

Kolla, jag har fått extremt mycket rynkor. Nicht gut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0