It's closing in

Det blev lite ändrade planer idag, så det blev en hemmadag. Burarna har åtminstonde (<-- ett ord som jag inte kan stava) blivit rengjorda (svettandes i bikini i 30 graders värme!). Sen har jag börjat sy om Daniels gamla t-shirt till ett linne (till mig). Det blir väl lite halvknasigt, men duger nog för landet i alla fall :)
Imorgon ska jag träffa Micke och sen blir det grillning och bad med Eira, Eve och Linnéa (?), om vädret tillåter (vilket jag hoppas!) :D
Det är knappt 3 dagar kvar till my B-day, och nu tycker pappa att jag ska börja kolla på Xperia X8 istället för X10 mini.. hm, värt att kika på kanske..?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhh! Jag kommer med till ditt landställe. bby!

2010-06-30 @ 11:12:36
Postat av: Anneli

Jag kommer på ditt kalas! Förhoppningsvis är jag frisk då. Jag har varit halvsjuk sedan i söndags och nu har det slagit till halvordentligt :c så nu håller vi tummarna för att bajssjukan försvinner till på måndag! Vad önskar du dig?

2010-06-30 @ 23:42:06
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0