Midsommar!

Nu är jag tillbaka från myggor, utedass, dans kring midsommarstång och gäster från Uppsala = midsommar på Alholmen. Det blir faktiskt trevligare och trevligare för varje år, kanske jag som blir socialare? Jag har spelat spel, solat, badat och blivit galet mycket myggbiten. Men, nu har jag kommit på lösningen till myggproblemet, man badar! Då slutar myggbiten att klia (kanske bedövade av kylan?), mycket effektivt!
Ikväll har jag tillbringat min tid med att ha picknick med Sunna, Elin, Jojjo, Sandra och några till ovanpå Johannelundstippen, trevligt trevligt!
Jag tror jag kommer få cancer någon dag. Min hy börjar bli solskadad, känns det som, så det är ju inte så bra. Fast jag tror i och för sig att alla kommer få cancer någon gång, om man inte dör först. Så enligt min hypotes så kommer jag få cancer i alla fall. Great.
Allt känns bara underbart just nu. Imorgon ska jag börja dagen med att vara lite nyttig (till skillnad från helgen), och sen får vi se vad som händer!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Min lilla perversa cancer-ungjävel!

2010-06-30 @ 11:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0