Ny mobil?

Jag vill ha en ny mobil. Jag har haft samma mobil pinsamt länge och tänkte nu önska mig en ny till min födelsedag (2 juli). Problemet är att jag inte vet vilken mobil jag vill ha.. förslag?
Den ska ha en ganska bra kamera, helt okej högtalare, gärna sån där "konversations"-grej med smsen. Touch eller inte vet  jag inte men den ska helst inte kosta en förmögenhet. Nu mobiler brukar ju ändå bara hålla i ett år, om man har tur, va? Känns onödigt att lägga ned för mycket pengar.
FÖRSLAG?!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Min mobil har bra kamera, helt okej högtalare och sms konveration! Den är bäst! Och dessutom kostar den straxt över 2000 spänn, billigt i dagens mobila samhälle ;)

2010-06-12 @ 14:07:22
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Evelina

du får gå in på typ sony ericssons hemsida, och alla andra mobilmärkens hemsidor och affärer. vettja!

2010-06-12 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0