Skolavslutning, skavsår och studenter.

Ja Eve, nu har det varit dålig uppdatering, men jag har faktiskt inte varit inne på datorn sen i måndags!
I tisdags hade jag skolavslutning. Efteråt åkte vi (några från klassen) till Rålis och badade. Jag valde de fina höga skorna förresten. Dumt val. De är inte så obekväma att gå i, men utan strumpor och sånt får man skavsår! Så nu sitter jag med halva fötterna inbandagerade och får inte träna. Typiskt.
I onsdags tog min kära broder studenten! Jag var där såklart och kollade. Efteråt blev det lunch på Spångapunkten (Spångamacka, mumma!) med Eira och Eve. Trevligt trevligt. Och efter det så var det studentmottagning hemma hos mig. Det var inte så många gäster, bara släkt för det mesta, men det var kul anyway.
Igår var Eve här (haha, vi ses ofta nuförtiden!^^). Eftersom vädret var sehr schön så solade hela eftermiddagen och spelade lite barnsliga spel, bl.a Små Kloka Pirater, ett fantastiskt frågesportsspel för oss i åldern 4-7 år.
På kvällen såg vi "The Village", en ganska bra film och inte alls så läskig som jag trott, och sen tog vi en promenad. Jag kände mig som någon i en rullstol som suttit inne i ett sjukhus och tittat ut genom ett fönster i flera månader och sen äntligen fått komma ut. Skönt var det i alla fall och vi kunde verkligen prata ut om.. allt!
Idag är en riktig slappardag. Regn, tv-spel, tv.. hemmamys.
TREVLIGT SOMMARLOV! :D

små bilder, men ni överlever nog ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Äntligen! Fina bilder, förresten! ;) Hehe, det är BARA bra att vi träffas ofta x)

Jag älskar Små Kloka Pirater! ;)

2010-06-12 @ 20:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0