Sommarlistan

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Alholmen, helt klart! Mer sommar än så blir det inte för mig :)

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Bada, sola och vara med kompisar kanske..? ;)

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Hamburgare eller marshmallows (A)

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Inte så mycket, träffa kompisar och vara på Alholmen.

5. Dina bästa sommarfärger?
- Hmm.. vit, rosa och grönt kanske :P

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Midsommar med dans kring midsommarstången, lekar och fika. Mycket fikan, sill och potatis, växlande ösregn och sol, och ljusa sommarnätter!

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Ingen aning, det finns så mycket kul som hänt. Och när räknas min barndom ha vart förresten, haha? Det finns allt från kollon, ridläger och USA till Alholmen och alla fina kompisar där <3

8. Havet, sjön eller poolen?
- Sjön! Home sweet home.

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Kulglass eller pinne? Beror helt på, men oftast vaniljglass med någon choklad eller kola i, eller en Magnum.

10. Vart går din drömsemester?
- USA! Nu är det kanske två-tre år sedan jag senast såg mina kusiner och jag vill gärna träffa dem igen snart. Och USA är ett underbart land med mycket att erbjuda (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0