Sommarlov!

Vet ni hur jag och mina skavsår tog oss hem ifrån Rålis i tisdags? Vi åkte tunnelbana. Barfota. Det var ganska snuskigt. Men what doesn't kill you simply makes you stronger, right?
Jag kan vara ganska korkad, men ibland är jag faktiskt rätt smart. I skolan t.ex, obviously, annars skulle jag nog inte få betygen som jag får. Vill ni veta vad jag fick för betyg?  Det vill ni inte, för då kommer ni hata mig, men jag tänker berätta i alla fall. Jag fick MVG i ALLA avslutade kurser i ettan! Är jag bäst eller är jag bäst liksom?
I onsdags ringde Sofia mig, då blev jag lite glad. Vi har inte setts på en evighet känns det som, hon har alltid överdrivet mycket skolarbete att göra förstår ni. Anyway så bestämde vi att vi ska ut till Alholmen tillsammans (bara hon och jag) på torsdag, myyys! Det ska bli så nice. Jag har inte ens vart ute på landet i år för att pappa inte orkat..
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0