Technical error

Internet är fortfarande nere, så inga bilder än så länge. Och Eve, det är inga speciella bilder, bara bilder på mig och Sofia typ.
Jag kan berätta lite vad vi gjorde i alla fall. När vi tog en liten promenad på ön så insåg vi att Eleonora (aka Nora) också var där, så hon hakade på oss. Vi gick till min tomt och badade lite. Det var ganska kallt i vattnet men ändå helt okej, ganska skönt faktiskt när man var varm. Resten av dagarna kollade vi på film, chillade med Nora eller åt en massa nyttiga saker (*ironi*). Sista kvällen kollade vi på Morden i Midsummer (?) till.. ganska sent. Det var mörkt. Sen skulle vi följa med och lämna Nora, så hon slapp gå ensam. Det var ganska scary, en smal skogsstig i mörkret efter Morden i Midsummer känns inte som det tryggaste! Men vi överlevde, uppenbarligen. På vägen tillbaka sa Sofia:
"Det här är läskigt. Jag tror ju på spöken och sånt.." och då blev jag lite lugnare, eftersom jag inte oroade mig för spöken precis. Sen sa hon "..fast nu är jag mer rädd för riktiga människor, att en psykotisk mördare ska hoppa fram ur buskarna!" Man ba tack?! Haha!
I lördags var jag på Fridas, Mimmis och Alice födelsedagsfest borta i Viksjö. En riktigt lyckad kväll med lagom mycket folk! Fast ibland undrar jag vad folk tycker om mig, jag vet vad jag skulle tycka om mig.. Ouch.
Igår chillade jag mest, var jag med Hanna och Elin en stund på förmiddan och med Micke en stund på kvällen.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fortfarande roligt att se på bilder! ;)



Usch, att gå i skogen efter att ha sett mord och äckel på tvn är inte så najs :P

2010-06-21 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0