Kläddopp.

Så, dags att uppdatera lite då ;)
I tisdags sprang jag vårruset. Det gick okej men inte så superbra. Jag mådde illa efter typ halva loppet, så det tog runt 30 minuter att springa. Men picknicken efteråt var supermysig! Leverpastejmacka efter att ha sprungit är ♥
Igår var jag med Amanda och hennes medryttarhäst Tinkie Winkie ute på Munsö. Det var supermysigt ute på landet, nästan ända borta vid Alholmen, men väldigt myggit. Tinkie blev lite smågalen på myggorna men annars var det väldigt bra ridområde. Han är jättefin :)
Idag har det mest varit chill i skolan. Efter skolan skulle några bada i barnbassängen bredvid skolan. Jag hade då tänkt kolla på, men nej, man blev ilyft och doppad i vattnet (Patric orkade bära mig!! ;O). Fast det var ganska skönt faktiskt, var ju så varmt idag. Och tur att jag hade ombyte med mig (hade idrott innan)!
Nu på kvällen har jag kännt mig som en supermamma. Jag har ringt typ 20 H&M-butiker och frågat om min bikiniunderdel, samtidigt som jag stekte pannkakor och gjorde crepes. Jag är ambitiös. Det slutade med att jag resarverade bikiniunderdelar i storlek 42 (ska sy in) i Mörby, Tumba och Solna. Ska hämta den i Solna såklart eftersom det är närmast och jag ska förbi där imorgon.
Ja, apropå på det så har Patric sin 18-årsfest imorgon, ska bli kul! Så, räkna inte med någon uppdatering på kvällen i alla fall ;)
Ciao!

Svar till Eve: Haha, ja min header ser kanske lite ekologisk ut x)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Riktigt dåligt det där med bikiniunderdelen! :S

Haha, Linnea - supermamman ;D



Haha, kommer du ihåg när jag red (typ två lektioner)? Kommer du ihåg den hästen, Castor? ^^

2010-06-03 @ 21:11:27
Postat av: Per

Kul att bada med kläderna på ju

2011-11-02 @ 19:38:34
URL: http://kladsim.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0