Egghead..

Dagens skoldag var så slapp. Historia: diskussion i 20 minuter och sen ingen mer historia alls (kursen är slut) -> 2 timmar håltimme -> matte men läraren kommer inte så det blir nästan 1 timme håltimme till -> svenska betygssamtal i en timme = sitta vid datorn för min del.
Onödig skoldag kanske?
Efter skolan så jag och klippte mig då.. Håret blev jättefint men luggen.. Jag skulle inte låtit frisören få fria händer för det blev jättekort och mer som ett uppochnedvänt U än en snedlugg.. Den framhäver mitt egghead väldigt bra. Fail. Jag får väl ha den uppsatt eller nåt om jag inte ångrar mig om den "/ Snart lär den väl växa ut igen, hoppas jag..
Lite gladare saker då, på torsdag blir det shopping i stan med Eve! Äntligen, jag har en hel lista på saker jag vill köpa ;P
*Skor - fake-converse och ballerina skor, kanske gladiatorskor eller sandaler.
*Klänningar - till skolavslutningen, Daniels student (vit) och Patrics 18-årsfest (röd).
*Bikini - en vit "virkad" från H&M om den passar mig.
*Springshorts - kortare än dom jag har, kanske sånna där glansiga från Puma.
*Morsdagspresent - som jag har bestämt vad jag ska köpa (A).
Imorgon tror jag att jag har tyska nationella och fysikprov, fast jag har inte pluggat alls. Kanske ska få lite sömn innan i alla fall? Det kan nog vara bra. Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Yay! :D Hehe, jag har inga pengar typ x) men jag får väl sno några från mor ;) xD

Hehe, jag har hittat en underdel till min bikini btw! :D jag var inne i alla 3 gina tricot i hela stan, sa jag det? xD

2010-05-26 @ 17:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0