En liten flicka i en rosa pyjamas.

Engelskan är klar. Det enda som saknas är en rubrik, men jag kommer inte på någon..
Jag har blivit väldigt slapp i skolan på sista tiden, orkar inte plugga nu på slutet av terminen. Tyska nationella uppsatsskrivningen imorgon kommer nog gå lite sådär.
Idag red jag Sobella för första gången. Vi skulle rida märke 1 (!), och först ville Bella inte ens gå ut på spåret utan en häst framför sig. Det verkade ju inte så lovande, men sen så var hon rätt så fin faktiskt och det funkade bra att rida först i "ledet" på märke 1. Resultatet får jag nästa vecka, men alla blev godkända i alla fall sa Åsa. Jag har ridit märke 1 förut, för kanske 2-3 år sedan, men 2 i min grupp hade inte gjort det så..
Jag har nyss tvättat håret, och oj vad kort håret känns! Började ångra klippningen lite, kändes som att jag hade paige, men i spegeln såg det längre ut. Jag är ganska pepp för att börja leka och styla mitt hår lite mer, frisören tyckte faktiskt att jag skulle göra det. Hon tyckte inte att jag skulle sova med det blött, men så blir det nog idag eftersom att klockan är över tolv och jag inte vill väcka de andra med hårtorken.
Tidig morgon imorgon och dags att gå och lägga sig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad fan? När jag går inte på din blogg regelbundet, så skriver du inget, nu har jag inte gått in på ett tag, för det första för att jag varit borta på fältmätning, och så har jag typ glömt (a), men nu när jag väl tittar igen, ja då har du skrivit asmkt x) Fan, vilken jävla otur man ska ha då x)

2010-05-26 @ 17:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0