I'm so tired it feels like I'm falling apart.

Oj, nu har jag suttit här i min egna lilla värld ett tag och insåg plötsligt att klockan nästan är tolv!
Jag har blivit jätteduktig och börjat cykla till skolan. Det pinsamma är bara att jag inte kan cykla hela vägen hem eftersom jag måste leda cykeln i första backen.. (A)
Idag har jag ätit pizza till middag, mums! Man blir lite sprickfärdig, men det är det värt ;)
Spotify har väldigt mycket reklam har jag insett.. Inte kul.
Förresten, om nån vill att jag ska läsa dens blogg så får den kommentera (och inte bara en tråkig kommentar som "jag kommenterar" eller "läs min blogg". That won't do.). Jag har nämligen inte koll på vilka som bloggar längre, så nu läser jag bara Annelis blogg ;)
Nattinatti! ;*

Kommentarer
Postat av: elin hs

Du vet vilken blogg som är min ;) jag läser din blogg dagligen jue!!! :O;D <3

2010-05-23 @ 19:47:13
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Anneli

Oh yeaaah! ;)



Hahaha, petutställning :p vilma är för "dålig" för rasutställningar (fast hon är ett kap i pet ;D). Fast domaren var jätteimponerad av Violas päls, den hade perfekt fall eller något sånt.

YEsyes :p fast jag kände inte riktigt att utställningar var min grej :p

2010-05-23 @ 23:33:47
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0