Insestifest!

Igår var en underbar dag. Det var 25 grader i skuggan och nästan för varmt att ligga i solen ens med bikini! En riktigt härlig hemmaslappardag blev det. Sen bakade jag chokladrutor också, men dom blev inte riktigt gräddade i mitten vilket har lett till lite ont i magen (samma effekt som pepparkaksdeg). Men smart som jag är åt jag av dom idag också, och fick ont i magen haha!
Idag hade jag och Eira tänkt ligga och glassa i solen och bada hela dagen. Men nej, självklart ska det regna. Vi badade i alla fall, bara för att ha det gjort, och det var väldigt skönt efteråt. Det var inte alls så kallt som jag trodde och efteråt fick man en sån där härlig sommarkänsla som efter ett långt bad. Fast vi doppade oss förstås bara, i och upp. Det duggade, åskade, var kallt (i luften) och precis innan vi klev i rörde sig nåt oroande stort i vattnet..
Fika och mat fick jag på Café Sjöstugan. Jag känner mig alltid som en snyltare när jag är där (Eira bjuder för att hennes mamma äger caféet), men jag älskar det.
Nu på kvällen har jag skrivit nästan en sida på min engelska bokgrej, som jag tror kan bli väldigt bra.
Imorgon ska jag till frissan och äntligen göra något åt min allt för utväxta lugg och långa hår. Förresten så kollade jag och Eira på lite gamla bilder, jävlar vad långt hår jag hade!
Hej svejs babyface!

Kommentarer
Postat av: elin hs

Svar: Yeeey :D haha jag har fått jobb som typ avlösare åt en kille som jag har tagit hand om i 10 år, så det ska bli kul haha. <3

2010-05-23 @ 23:38:26
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Anneli

Jo, jag tyckte också att det var rätt fint, hehe ;) Men dom där strumpbyxorna hade en sån himlans hal yta så att alla tröjor åkte upp om jag inte drog ned den :p

2010-05-24 @ 22:14:06
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Anneli

Och fjortisar showar alltid sitt ass ;)

2010-05-24 @ 22:14:22
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0