It smells like shit in my room.. Oh wait, it is shit!

Idag var Biggles hos veterinären och kastrerades. När dom skulle ropa in oss..
Veterinären: Biggles har en stor bur!
Jag: Han är ganska stor..
Veterinären *kollar i buren*: Jävlar! Ni andra, kom och kolla! Det här är den största kaninen jag nånsin sett.
Haha, alla älskar Biggles, han är så charmig.
Operationen gick bra, men han var lite vinglig och fick stanna kvar några timmar extra. När vi hämtade Biggles sa veterinären att han skulle bo inomhus i 10 dagar! Pga att han blir för nerkyld ute när narkosmedlet fortfarande är i kroppen.. Liksom, hallå, hur mycket medel proppade dom i honom om det håller i sig i 10 dagar?! Men den veterinären var inte så insatt på ämnet och pratade dessutom norska.. jag tror att hon missförstod den andra veterinären.. Jag ska ringa dit imorgon och kolla, men inatt sover Biggles i mitt rum. Därför luktar det bajs här. Mysigt värre. By the way så har T9 inte ordet "bajs", weird!
Jag hoppas Biggie äter nån gång, annars kanske vi måste åka in igen.. Dricker gör han åtminstone.
Apropå ingenting så kommer jag få MVG i svenska A. Så, nu handlade inte allt bara om Biggles.
Nu är jag mentalt supertrött och måste sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0