Life goes on

Nu har jag börjat på ergonomiuppgiften.. Det känns rätt okej, jag skriver om skolan. Måste bara kolla upp lite saker i klassrummen bara.
Tanken med dagen var att jag skulle plugga heeela dagen, men så blev det inte riktigt. Det enda jag hunnit göra är att läsa tre kapitel i engelskaboken och skriva typ 1/3 sida på ergonomiuppgiften. Vad har jag gjort istället då? Jo, först slappade jag lite och sen sprang jag. Det kändes som det gick skittrögt men det gick iaf en minut snabbare än sist haha. Så nu har jag sprungit TVÅ MIL på en vecka, känner mig ganska duktig! Synd att mina fötter ska bli så fucked up bara.. Juste, sen följde jag med mamma till Vällingby och köpte lite saker.

Igår var det klassåterträff. Det var kul att träffa alla igen, det var ganska många som kom faktiskt :) Vi grillade på långholmen och sen drog vi in mot stan (Kungsan).

Jag drömde världens hemskaste mardröm inatt. Jag hade verkligen panik i flera minuter efter jag vaknat. Jag drömde att jag klippte håret jättekort och noppade bort halva ögonbrynen. Men jag passade inte alls i det och ångrade mig på direkten. Jag bara bölade och sa hela tiden "varför gjorde jag så? Varför lät jag inte bli? Varför, varför, varför?!". Det kändes som världens undergång och var extremt verkligt, hehe. Apropå hår får jag inte glömma och ringa frissan imorgon!

Jag och mamma hittade några gamla nattlinnen som jag tänker börja använda/sy om till klänningar. Dom är äkta vintage. Vi tror att de ursprungligen tillhörde min farmors moster.. ;O

Svar på Eves kommentar: Haha, 3 km är alltid en start! Jag kunde knappt springa 500 m för två år sen! ;P

Nu ska jag fortsätta med min dumma läxa och sen försöka hinna med lite tyska, puss!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag tycker att Eve är bra som springer 3 km :p jag springer... 60m? haha

2010-05-17 @ 09:42:53
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hon går i Trollboda ;)

2010-05-17 @ 16:45:40
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0