Lite onödiga fakta

Hej, jag har tråkigt.
Lite mycket onödiga fakta:
*En kille i min klass försökte cykla över Svandammen (på plattorna). Han fastnade på sista plattan och voltade över styret.
*Min mamma hade squash i rabarber/jordgubbspajen hon gjorde idag, bara för att hon såg den i kylskåpet.
*Jag tycker att "Stargate Universe" är en otroligt bra serie.
*Jag är en väldigt lat människa som resten av familjen klagar på varje dag.
*Nu vill jag till Alholmen, för jag ska ändå inte träffa någon och Sverige kom ju inte till finalen i ESC.
*Jag har instruktionslappar på hur man skriver en labbrapport bredvid min dator.
*Jag kommer ihåg hur våran polska städhjälp som vi hade när jag va typ fem år såg ut, bara för att hon gav mig godis.
*Jag vill vara en blond, smal, blåögd, storbystad och småkorkad bimbo, men Eira gillar inte det.

Varför kan allt inte vara som förr för?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Damn it! Jag hatar när sånt här händer. Igår kunde jag inte, men han var tvungen att åka skittidigt, så nu har jag inget att göra resten av helgen! Fan.



Och jag gillar din "onödiga" lista. Faktiskt.

2010-05-29 @ 10:29:48
Postat av: Anneli

Emelie har åkt till Turkiet men inte avbokat två ridningsgånger :p kassan blir helt galen ju om man inte avbokar, så för att hon skall slippa en massa sura miner så slängde jag ihop det där :p

2010-05-29 @ 11:21:41
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Amanda

Oh, jag älskar blåtunnel.<3

Saknar dig, jäääätttteeemycket.

Men hoppas du följer med på onsdag, de skulle va skitkul, verkligen.

Puss på dig, älskar dig :*

2010-05-29 @ 18:31:20
Postat av: Anneli

Nepp :p eller jag äter inte kött någonstans förutom hos släktingar och hemma :)

jag undviker kött så mycket som möjligt, men jag är inte vegetarian :p

2010-05-30 @ 09:22:17
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0