My brother went to Spain, and all I got was a lousy t-shirt.

Haha, ni kanske kan gissa vad jag fått av mina käre broder som spenderat en vecka i Barcelona? ;)
Fast jag fick choklad också faktiskt, hihi (A)
Nu var det en evighet sen jag skrev, men ni är inte så duktiga på att kommentera heller. Men en tumme upp för Eve som faktiskt orkat kommentera ;P
Nu är det långhelg iallafall. Det har blivit filmkväll, chill och shopping. Köpte äntligen ett par ljusa jeans, som jag planerat att göra i kanske.. ett år? Ikväll blir det filmkväll med Hanna och Sunna @ my place. Det var faktiskt väldigt länge sen jag hade filmkväll hemma hos mig, men nu har jag städat och gjort fint iallafall.
Vädret idag har vart wunderbar! Har gått runt på tomten med linne och trasiga shorts som flashar halva baken (haha, inte avsiktligt^^). Apropå wunderbar så hade jag tyska nationella MUNTLIGA i onsdags, men det gick lite mer schlecht eller OK.
Jag känner mig så duktig, för jag har börjat springa igen. 10 km. Och snabbare. Mycket snabbare!
Just nu skriver jag min labbrapport i biologi (den ska lämnas in idag) och har ångest över allt annat skolarbete som ska göras. Främst idrottsuppgiften; skriva TVÅ dataskriva A4-sidor om ergonomin på en arbetsplats. Tråk!
Men just nu är jag glad, för mitt Spotify fungerar. Så nu kan jag lyssna på Milow, Kent och allt annat trevligt som jag inte har på datorn ;)
Nu ska jag nog fortsätta med min labbrapport, ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj, hoppas det är lång tid tills jag ska ha tyska nationella så jag kan plugga lite.. Har glömt bort aLLTING känns det som x)

10 km?? Jag klarade precis 3 km... Sen var jag död o.O xD

2010-05-16 @ 12:37:42
Postat av: Anneli

Keeeeeeent<33

2010-05-17 @ 11:18:41
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0