Nu är det sommar, snart är det lov!

Idag hade vi elevrådets dag, dvs lekar hela dagen. Det var helt okej, men inte så många som var där.
Imorgon blir det ingen ridning för min del, för jag ska springa vårruset! Ska bli kul, ska försöka satsa på tiden och sen ska jag sitta och äta myspicknick med curvesgänget efteråt :) Hoppas att Niike kommer.
Om jag inte fått nåt om bakfoten så tror jag att jag har tyska betygssamtal imorgon.. Ingen aning om vad jag kommer få ;S
Hmm.. någon dag måste jag kolla runt på olika H&M efter min bikiniunderdel.. inte kul att bara få överdelen ju.. Men underdelar brukar det ju alltid vara överskott utav, varför är just den jag vill ha slut?
Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och krypa till kojs.. Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: elin

sv: typ jobba haha :P

2010-05-31 @ 23:45:28
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Evelina

Det är skumt det där med bikiniunderdelarna, min underdel fanns ju inte heller! :S

2010-06-01 @ 16:10:36
Postat av: Evelina

Och jag älskar din header! :) Jag gick in på din blogg i skolan idag, och alexandra tyckte också den var fin, hehe :P För att citera henne: "den ser väldigt ekologisk ut! Det är fint!"

(hon är väldigt ekologisk av sig, så det är nog nåt bra)

2010-06-01 @ 18:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0