Shopping@stan

Isa är en perfekt hund. Hon har rivit sönder mitt lakan (som hon inte alls gjort x gånger förut), och dreglat ned mitt golv. Kan man göra något annat än att älska henne? Oh yes..
Så, shopping idag då. Jag hittade inga skor, så jag ska kolla i Barkarby någon dag istället. Morsdagspresenten var för dyr, så den införskaffades inte heller. Och köpa en röd klänning? Haha, lycka till på på sommarsäsongen säger jag bara! Men, däremot så köpte jag en vit klänning från H&M och bikiniöverdelen. Underdelen fanns bara i strl 42 överallt där jag kollade, så en sådan måste jag leta lite till efter.
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag har varit onyttig, igen, och pratat lite med söta Eira som är på Gotland. Hon saknar mig. I like it. Haha ;)
Två labbrapporter ska lämnas in imorgon. Två labbrapporter som jag inte skrivit. Ajdå. Men jag har börjat på båda, så innan midnatt lär jag vara klar.
Nu ska jag duscha och balsamera in mitt hår så jag slipper känna att jag sliter sönder det! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0