Such a relief.

Mitt rum är such a mess.. Kläder och kaningrejer ligger utspridda över hela golvet och allt annat som man kan lägga saker på.
Imorse vaknade jag av att Biggles åt frukost. Lättnad! Han mår prima ballerina förresten. Såret ser dock så konstigt ut så det är svårt att veta om såret är bra eller inte, men jag tror att det är bra än så länge i alla fall.
Idag fick vi en hemlaboration i biologin. Man ska testa var olika personers olika "zoner" (hur nära man kan gå främlingar, vänner osv innan dom backar typ). Det kommer bli lite kul.. Jag och Faisa började lite smått. Det finns tre bord med bänkar på ett ställe i skolan. Vid ett bord satt det en kille, nästa var tomt och vid det tredje satt en kille. Jag gick och satte mig bredvid honom.. Det var jättepinsamt och jag höll på att garva ihjäl mig, Faisa typ också. Vi var lagom diskreta när vi gjorde en liknande sak på busshållplatsen också, fråga efter klockan när man håller mobilen i handen är kanske inte så smart? ;)
Har nån lust att komma och våldgästa mig på lördag? Jag kommer typ ha jättetråkigt annars.. De flesta har redan planer och mamma kommer va i Budapest då.. Bäst att jag stannar hemma i alla fall så jag kan kolla till bebben, men jag tar gärna emot sällskap (A)
Sov gott!

Världens charmigaste bild. Ni älskar'n.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Larry McFlurry ska bo hos Malin, du vet hon i min klass som har frassar ;)

Jag vet, jag är skickligast :p men nu ska jag ha kombinationslås överallt, så slipper jag hålla på med äckliga nycklar :p

Alltså den 6:e kategorin var kommentarer om uppgiften typ... :p



Vad kul att han äter och att kastreringen gick bra! :D

2010-05-21 @ 23:48:45
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0