Tragisk

Jag känner mig så patetisk. Nu har jag suttit och skrivit labbrapporter halva dagen, känns det som. Nu är jag klar i alla fall, och det känns skönt att det där troligtvis var de sista inlämningarna denna termin. Ingen kunde komma hit imorgon, så imorgon blir en slappardag och melodifestivalen med familjen. Vad hände med mitt sociala liv liksom? Jag börjar fan bli deprimerad, och min lilla sötis är strandad på en liten ö utanför östkusten. Ni kanske har hört talas om den, den heter Gotland och jag är typ avundsjuk? Fast jag får henne att få hemlängtan, haha ;) Får nog ta och ringa henne imorgon, vi har ju faktiskt bara prata en halvtimme den här veckan (A).
Mina ögon är jättetrötta. Inte så att de håller på att sluta sig hela tiden, de bara sticks lite..
Imorgon ska bebis få komma ut för första gången på en och en halv vecka. Finally!
Det är sorgligt att jag har så höga betyg. Jag blir liksom nästan aldrig glad för något betyg. Jag blir bara grymt besviken när jag inte får MVG. Många av mina kompisar verkligen jublar och skriker när de får G eller VG, men jag bara ler lite när jag får MVG. I can't appreciate things anymore. Jag fick liksom VG på engelska nationella muntliga, det är ju faktiskt ganska bra ändå, men allt jag kan se är "fan vad jag suger".
Jag fick MVG på matte B. Fast läraren ville inte säga det till mig, han ville bara säga lite saker som man kunde finslipa och frågade om mina åsikter, och sen tyckte han typ att jag var dum som ens frågade ifall jag fick MVG^^
Jag har träningsvärk i magen och högra vaden sen i tisdags. Det är lite pinsamt, jag kommer inte ens ihåg att vi tränade magen på idrotten. Det kanske var att jag gjorde mina fusk-dips? Vad det än var så känns det fortfarande.
I helgen ska jag försöka fota lite, så ni får lite bilder att kolla på. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jävlar, vad mkt du skriver nu för tdien! Vad roligt, alltid nåt nytt när jag tittar in ^^

Och jag hatar dig för dina fina betyg. Jag jublar över ett G... >.>''



2010-05-29 @ 10:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0