Schlagerlördag och morsdagsöndag!

Igår kom Eve hit till ESC i alla fall. Det blev nachos, cheeseballs och pepsi max, mums!
Vi hade några favoriter i ESC: Tyskland, Cypern, Belgien och Frankrike. Men vi älskade saxofonisten i Moldaviens bidrag också. Och dansarnas dans, underbart sexig! Haha.
Idag gick vi och la oss efter det hade börjat ljusna, men gick ändå upp vid 8-9. Jag och Daniel gjorde american pancakes med jordgubbar och grädde till frukost till mamma i morsdagspresent förstår ni. Det var typ grymt gott.
Sen gick jag och Eve till en äng, mosade de höga blommorna och la oss och solade i 3 timmar, underbart! Det var sjukt varmt men riktigt härligt.
Resten av eftermiddagen har jag spenderat hos mummi och morfar. Det bjöds på fika och jag gluffsade i mig kanske 10 chokladkakor? Men det är det bra hos mummi och morfar, de vill alltid att man ska äta mer, inga begrensningar!
Trevlig söndag! (;

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fin design :)



OMG!!! Känner du den där tjejen :O hon brukar hoppa på min busstation på morgonen rätt ofta. Eller, alltså, hon hoppar på bussen på samma station som mig ;) hon står inte och hoppar på stationen när hon väntar på bussen, hahahahah XD



Jag ska nog lägga mig snart.

2010-06-01 @ 00:51:29
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ojoj, mycket bilder på mig! x) Det var mysigt! Det är sånt man vill göra igen!

<3



btw, ladda upp lite bilder på fb också ;) x)

2010-06-01 @ 16:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0