Vi som stannar när vi får en fluga i ögat.

Hur bra får man va egentligen? Jag började plugga matte vid nio och gav upp efter en timme.. Hoppas bara att det inte kommer bevisföring på mitt 4 timmar långa matte B-prov imorgon! 'Cause then I'm so screwed..
Tyska nationella var förresten svårare än jag trodde, men jag tror det gick helt okej iallafall.
Haha, jag har faktiskt bra betyg i kemi. Jag har aldrig gillat eller förstått kemi, men  nu har vi typ matte på kemin så då var jag en av två i klassen som fick mvg på provet ;)
Nog om tråkiga skolan! Sommaren har börjat komma och jag funderar på att seriöst ha shorts imorgon. Nice väder lär det bli iaf vad jag har hört. Me like. :D
Nu tänkte jag gå och lägga mig så jag är någorlunda utvilad imorgon, godnatt! ;P

Kommentarer
Postat av: Anneli

Alltså vinter är ju så mycket bättre än sommaren :p

2010-05-18 @ 20:29:40
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0