"You're only as tall as your heart will let you be,

and you're only as small as the world will make you seem."
En låt som jag inte kan sluta lyssna på, "On the brightside" med Never Shout Never. Jojjo spelade den för mig igår, och nu får jag sitta och klicka på replay på youtube hela tiden för att spotify inte vill funka.
Jag kanske inte ska ut till landet i helgen. Deprimerande. Fast sen såg jag att det är Eurovision Song Contest, så då kanske man vill dra ihop till en ESC-kväll?
Vet ni, jag fick 38/38 på biologi-provet! Känns bra att få full pott för en gångs skull, var länge sen nu.. Men jag försökte satsa lite inför det provet för att jag fick VG på förra, och se hur mycket det lönade sig!
Det känns som att vi inte har några fönster längre, det känns som hål i väggarna. De har nämligen blivit tvättade idag, så nu skrämmer fönstrerna mig haha! Speciellt mina som är så stora och brukar ha persiennerna nere.
See ya!

Svar till Eve: Haha, duktigt att leta på alla gina i stan! x) Ja, nuförtiden försöker jag skriva varje dag, har fått tillbaka "blogglusten" igen ;P


Kommentarer
Postat av: Evelina

Den låten måste jag lyssna på sen när jag kommer hem! x) Finns den på Spotify? :p En annan låt som Heddan introducerade för mig var Hey soul sister - Train! Awesome...



Jag var litedesperat efter en underdel... Jag skulle ju bort på fältmätning en vecka! xD

2010-05-27 @ 14:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0