Alla hade facebook utom Siv, hon hade ett liv.

Ett väldigt smsbombande blev det imorse när allt verkade börja fungera igen.. många som hade problem med sms igår?
Hm.. Jag vet inte riktigt hur dagen blir, men troligtvis rätt rolig.. Just nu ser det ut som att jag ska träffa Eve i Vällingby, sen Amanda och sist men inte minst Leslie på kvällen.. hoppas allt går enligt planerna! Fast det finns inga planer än, but you know what I mean..
Mitt hår är roligt idag. Vi gillar't. Tvättade det med volymschampo igår och sov med det blött, då blir det lite mer liv i det. Volymschampo är så mycket bättre än vanligt schampo, man märker verkligen skillnad!
Jag känner att jag kanske skulle göra mig iordning. Jag tog på mig mjukisbyxor innan Eve vaknade, men mysbyxor vill man kanske inte gå runt i affärerna i Vällingby i? Och lite mascara kanske skulle va trevligt också?
Idag hade jag tänkt träna. Faktiskt. Vara lite duktig liksom. Men sen så regnade det, och jag orkar inte cykla dit i regnet. Jag promenerade 35 minuter i regn igår, det får räcka. Jag såg rätt nyduschad ut när jag kom hem.
Pappa tyckte dock att jag kunde ha regnbyxor på mig och cykla dit. Men vem orkar ha regnbyxor? Då sa han nåt om ifall jag skulle bo i Skottland.. Och ärligt talat så lyssnade jag inte mycket mer än så, men tur att man inte bor i Skottland då. För inte för att skryta men.. jag är från Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0