As long as you're alive there will always be a tomorrow.

Jag är en väldigt lättpåverkad människa, det har jag alltid varit. Små saker kan göra mig väldigt glad eller väldigt ledsen. Nu på kvällen vill jag bara säga tack till "Anonym" som fick mig att skratta.

"Äta bör man annars dör man, äter gör man ändå dör man."

Sanna ord det där.

Jag kom nyss på att jag har sovmorgon imorgon. Eller jag har alltid sovmorgon på torsdagar. Det är nice. Men jag är rätt trött så jag tänkte gå och lägga mig nu iallafall. Fast sen såg jag att klockan är tolv, så det var inte allt för tidigt trots allt.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det finns ju skitbra "citat" på såna där facebook-grupps-sidor if you know what i mean ;)

Hehe, fett najsigt citat, så sant xD



Jag vill också ha sovmorgon imorgon, känner mig så jävla opepp på skolan just nu... x)

2010-11-11 @ 16:42:10
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0