Att göra en höna av en fjäder.

Jag måste vara världens mest överreagerande person. Haha, helt patetisk. Tänka sig.. men nu vet jag det också!
Oj, såg nyss på tv att det finns vodka & lime-sill. Hmm.. låter inte så gott kanske? Vi svenskar har allt roliga kombinationer. Idag läste jag i min veckoliga Ica-reklam att det finns fil med pepparkakssmak. Kanske något att testa?
Nu när jag mår bättre tänkte jag berätta. lite om min dag. Inte för att den varit så intressant.
Jag har haft vanliga lektioner. Hade yoga på idrotten, och tror faktiskt jag blev rätt avslappnad av det i några timmar. Skön känsla. På kemin fick vi tillbaka våra prov. Och gissa vad? Jag hade sämre än alla mina kompisar som var där. Hahaha. First time in my life. Men jag blev faktiskt inte ledsen. Det är bra med omväxling. VG- och VG är helt okej för mig.
Idag upptäckte jag även att min ena långfingertopp är missformad. Jag håller pennan lite konstigt så den har blivit formad efter en penna haha! En fin liten inbuktning. Charmigt.
Hemma hos Jojjo såg vi "ung & bortskämd". Det handlar om bortskämda ungdomar (typ 18-24 år?) som verkligen är bortskämda. De kan varken städa eller handla och har aldrig arbetat. Och de pratar verkligen med såndär överlägsen bratdialekt och typ "men det däär tänker inte jaag göra, aldrig i livet assåå." Det är roligt, okej? Idag skulle de jobba på en köttfabrik (?). Fail. Går på SVT1 förresten, way to go!
Nu ska jag gå och lägga mig hade jag tänkt. Sova lite bättre än sist. Imorgon är det sovmorgon, ingen fysik.
Goodnight, sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Sofia U

Helloj :)

jag hade också yoga på idrotten när jag hade det, men jag blev snarare mer stel än innan och kände mig jätteosmidig ;)

2010-11-09 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0