Busy sunday.

Nu borde jag egentligen läsa Hamlet, ska ha läst två akter till imorgon. Och jag har haft lite fullt upp idag, så jag har inte hunnit det innan. Eira kom nämligen hem till mig innan jag hunnit klä på mig. Vi hade pulkaåkning på schemat förstår ni, och så blidde det också. Fast uppblåsbar pulka (för två personer) och stjärtlapp. Vi var nog helt klart mest orginella i pulkabacken. Vi satt i diverse positioner kan man säga haha. Favoriten var att ligga rygg mot rygg med huvudet ner mot backen! Kändes lite som att kolla på film.
Sen har jag varit i Globen med mammi och kollat på horse show. Det var skojsigt. Stjärnornas hoppning var nog bäst, synd att det inte var flera kända kändisar bara. Musse och Björn (??) var skönast! Musse som red topless och bara brydde sig om tiden och Björn som.. ja..

"Mitt primära mål med tävlingen är att överleva."
"Det här är det värsta jag gjort i mitt liv! Jag är glad att jag inte spydde ned hästen när vi hoppade."
"Hoppade jag verkligen det där? Jag kommer inte ihåg någonting."

Haha.

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Matte Lagerwall :)

2010-11-29 @ 13:13:10
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Anneli

Åh, det hade jag viljat se xD tänkte kolla på det i teven men glömde bort :c

2010-11-29 @ 20:40:58
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0