Counting all the assholes in my life, well I´m definitely not alone.

Usch usch, jag skulle aldrig ha ätit middag. Åt bara lite hallonfil och corn flakes men nu mår jag illa igen..
Jag såg finalen av "Biggest loser Sverige" idag. Och vet ni hur mycket vinnaren hade gått ned i vikt? 75,5 kg!! Det är liksom en hel människa. Nästan halva hans kroppsvikt. Mer än vad jag väger. Tänk vad målmedveten han måste ha varit..!
Jag tycker ni har blivit lite dåliga på att kommentera igen..
Om jag mår bra imorgon blir det skola och skoshopping med Jojjo. Undrar om jag tillslut kommer införskaffa mig några par hela vinterskor?

Kommentarer
Postat av: Sofu

tråkigt med magsjuka :( det är det värsta som finns! krya på dig! <3

2010-11-23 @ 23:11:30
Postat av: Anneli

Oj! 75 kg är ju sjukt mycket! Tänk. Två små barn på 35 och 40 kg. Eller en hel människa.

2010-11-24 @ 16:23:40
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Evelina

Har du varit på Deichmann än din tönt?

2010-11-24 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0