Does the pain weigh up the prize?

Mascaran var inte bra, den syns knappt. Kanske bra för folk med ljusa ögonfransar som vill ge ett naturligt intryck, men jag tillhör inte den kategorin. Så imorgon ska det nog införskaffas en ordentlig mascara när jag och Evert den icke allsmäktige ska lalla runt i Vällingby. Trevligt värre, kanske hittar en jacka?
Jag red Pyret idag, det gick okej. På torsdag ska jag rida igen, eftersom jag var sjuk förra veckan. Läskigt. Hoppas ingen jag känner irder i den gruppen, men det tror jag nog att någon gör..?
Jag har ätit väldigt mycket de senaste dagarna, speciellt sötsaker. Och det är ju inte så bra. Dels så är det ju onyttig och man kan bli lite småfet, men det är ju ingen nyhet. Men, jag tror inte att jag tål socker så bra. Om jag inte får ont i magen så får jag huvudvärk, och ganska snabbt också. Imorgon kanske man ska testa sockerfritt. Då är det för övrigt första december! Tiden går fort. Det här är nog första året på väldigt länge som jag inte har en chokladkalender, men det känns lite onödigt i år.
Apropå sockerfritt så kommer alholmstjejerna hem till mig på fredag. Då ska det vara städat och fint haha. Tips på vad man ska bjuda på för mat? Jag har lust att köra lite "halv åtta hos mig"-stil, fast klockan sex. Grejen är att Nora har diabetes så det måste vara tallriksmodellen och fullkorn typ. Så, tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0