Eira is in da house.

Idag hade vi "pyssel" på matten. Vi parade ihop funktionsgrafer med derivatagrafer, funktionsbeskrivningar och derivatabeskrivningar. Typ HEJ JAG GÅR NATUR.
Nu är man nyklippt! Skönt att slippa den långa luggen. Blev lite kortare (håret) än vad jag hade planerat, men jag vill alltid klippa mer och mer när jag sitter i frisörstolen haha.
Nu är Eira här. Hon har kollat på när jag städat rummet. Det var väldigt stökigt, ni kan få se bild sen. Vi har målat naglarna också (och jag var rätt bra på att måla Eiras faktiskt!) och har nyss ätit middag - sesamnuggets och sallad.
Nu: BAKA PEPPARKAKOR.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sesamnuggets är typ bland det godaste som finns!

2010-11-26 @ 21:44:27
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0