Escape with me..

Nej, vad jobbigt.. Jag tömde Biggles bur förut men orkade inte fylla på den eller börja med Rufsans (Mr. Potatohead är ute på tomten). Och nu är det mörkt! Jag har lampa men det är ju inte lika trevligt i kyla och mörker..
Ibland känns det som att min spotify ställer in sig efter mitt humör.. När jag är ledsen spelar den helt random deppig musik och tvärtom när jag är glad. Trevligt!
Jag är på prathumör just nu. Fast jag borde plugga lite, och fixa burarna.
När jag skulle plugga så råkade jag kolla på ett avsnitt Stargate Universe och Biggest Loser Sverige. Jag vet inte om jag skrivit det förut, men jag har en ganska vriden självbild. Liksom, jag kollar på Biggest Loser, där de flesta väger runt 100 kg eller mer. Och vet ni vad? Jag tänker att "hon är som jag", "sådär ser jag ut". Jag tror att jag sitter och kollar på en bild av mig själv, fast en bild som lyckas bättre. Hmm..? Människorna väger mer än 30 kg mer än mig, men jag tycker ändå att vi ser likadana ut? Jag är lite knasig jag, som Jojjo påpekat rätt ofta den senaste tiden.
Nä, nu ska jag nog fråga Daniel om han kan hjälpa mig peka ut vilka fel min kemilärare har gjort.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0