Hoping for the best, believing in the worst.

Oj vilken dag alltså, att livet ska va så svårt..
Idag drog jag in till stan med Eira! Tanken var att jag skulle köpa vinterjacka och skor, men det var bara Eira som hittade något. Vi pratade ikapp iallafall och åt god foccacia och cookie på Sandy's. Vi tänkte äta på Subway, men vet inte om det finns i stan? Elly, som vi träffade, trodde inte det. Vi träffade Axel också, och det var tur det, för annars skulle vi inte upptäckt att vi var utanför affären som Eira letade efter. Vi är ganska duktiga på att missa saker. Vi åkte för långt när vi skulle in till stan, det är inte ofta det.
Jag måste köpa sminkborttagning, den är helt slut. Eller inte alla såklart, har sisådär sju andra, men just den jag gillar att ta bort mascara med är slut. Det upptäckte jag när jag tvättade bort sminket nyss (!). Varför så tidigt? Mina ögon har börjat klia. Så jag har haft hälften så mycket mascara på ena ögat idag eftersom jag tyckte det var kul att leka med det.. Det blev väldigt vackert.

Jag tänker inte förklara vad bilden föreställer. Om ni inte ser det behöver ni skaffa glasögon. Det var min mellis idag, inte glasögon alltså. De var goda, fast hallonsylt är inte min favorit. Men själva pannkisarna är lite degiga och goda, lite stretchiga sådär. Det roliga är att det luktar ungefär likadant när man öppnar mikron som när man mikrat panpizza..

Kommer ni ihåg att jag höll på med en bild förut? Tadaa. Fast den är lite finare irl, so to speak. Nu tänkte jag kanske hitta på en egen att göra.. Så förslag på bra citat/visdomsord/ord/meningar tack!

[T.ex "Shit happens, things go wrong, people changes, life goes on." eller "Truth is, everyone's gonna hurt you, you just have to find the ones worth suffering for."]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äta bör man annars dör man, äter gör man ändå dör man

2010-11-10 @ 23:00:15
Postat av: Evelina

ÄLSKAR TAVLAN!! Den blev skitbra :3



Hehe, jag kan inga citat, är för puckad :))) <--- dubbelhaka.

2010-11-11 @ 16:43:17
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/
Postat av: Evelina

Don't cry because it's over, smile because it happened.



When it hurts to look back and you're to scared to look ahead, just look beside you and your best friend will be there.



Tell me and I'll forget. Show me and I'll remember. Involve me and i'll understand.



Sometimes things fall apart so that better things can fall together.



The ability to speak does NOT make you intelligent - Star Wars xD



Jag älskar facebook.

2010-11-11 @ 17:06:11
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/
Postat av: Anneli

Det finns två oändliga ting - universum och mänsklig dumhet. Och universum är jag ifråga inte helt säker på.

-Albert Einstein



Visst är jag cool, jag kan citera en av världens kändaste fysiker ;)

2010-11-11 @ 22:31:48
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0