I need a haircut.

Det blev liten filmkväll med Jojjo och Aastin igår.. Vi åkte till Spånga för att köpa popcorn, men när vi kom dit kom vi på att alla affärer stängde klockan nio. Då satt vi och väntade på bussen ett tag och åkte sen till Spångafolkan, men så fort bussen börjat åka så kom vi på att det fanns en videouthyrning i Spånga som hade öppet.. Fail. Det tog ungefär en timme att få tag på popcorn, men men, vi hade rätt kul under tiden..
Idag vill jag göra något nu på dagen, men de flesta veckar upptagna? Jag ska hjälpa Jojjo med matten sen men det är först senare tror jag, hon har inte svarat än. Aja, what to do?

Dagsfärsk fjortisbild ♥ ..och mina fingrar är muppiga ja.

Nu ska jag och Jojjo kanske köpa skor tydligen, skojsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0