It's sheep. Bää.

Jag har ett litet problem. Min fysiklärare gillar mig och tycker att jag är jätteduktig, och det är ju bra. Men, eftersom hon tycker jag är så bra så vågar jag inte be om hjälp så ofta, för jag vill inte att hon ska tycka att jag är dålig. Fast så är det med de flesta lärare ioförsig. Jag vet att det är rätt idiotiskt, men alla har vi våra spärrar. Iallafall så har jag fysikprov imorgon, känner mig inte riktigt redo. Mamma fick gå igenom halva övningsprovet med mig eftersom jag misslyckades totalt. Men elektricitet liksom, vem behöver det? Förutom vi människor då, men man ska tänka lite längre än sig själv..
Jag har varit duktig (!!) och skrivit en sammanfattning på tre A4, hoppas det ska hjälpa lite.
Idag var det köpabilligtsmink-dagen! Mascara, foundation, puder och concealer för 100:- sammanlagt, not bad huh? Får se hur bra de är bara.. Och om det är rätt färg ens, orkade inte prova. Men en hundring mer eller mindre är ingen big deal, så lika bra att chansa. Köpte duschgel, schampo, mysig fleecepläd och ett turkosaktig nagellack (tänkte nåt lite annorlunda!) också.
Vi hade simning på idrotten idag. Jag tror jag har blivit snabbare faktiskt. Men, jag hade ett flertal problem imorse. Bland annat upptäckte jag, när jag skulle raka benen, att typ all rakgel i hela huset är slut.. kul!
Nu ska jag kolla lite på fysikuppgifter, och kanske få några timmars sömn innan provet också. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag hatar dig, cp-unge.

2010-11-30 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0