Knaskalas!

Idag hade jag tydligen kemilabb, det var lite oväntat. Jag och Patric byggde jättefina molekyler. Men på onsdag har jag tydligen sovmorgon, och det är ju najs.
Efter skolan och hundpromenad åkte jag hem till Jojjo och var där till halv tio typ.. Chillerill. Hon borde lära sig att man ska anteckna resultaten under laborationer, annars är det lite knepigt att skriva resultat i labbrapporter. Ung & Bortskämd kollade vi på denna vecka också och ja.. det är helt ofattbart hur vissa människor inte har gjort saker. Jag menar, 18 år och aldrig ha bäddat en säng?! Sjukt.
Nu på kvällen fick jag ett litet ryck och.. BAKADE EN KLADDKAKA. Klockan elva. Den är i ugnen nu. Men det är okej att vara knasig, det blir en trevlig upplevelse imorgon.
Min hy hade blivit jättefin förra veckan och sen ba ploff! Så har man massa finnar igen..
Biggles var ute i regnet i ett dygn. Han såg ut som en raggmunk när jag lyfte in honom. Sötis.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Höhhö, jag har gjort chokladbollar :3

2010-11-16 @ 12:30:07
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag orkar inte kolla på Ung&bortskämd ;p

2010-11-16 @ 17:09:42
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0