Kvällsmackor är underskattade.

Idag fick Jojjo veta att hennes mamma fyller år imorgon, så vi åkte till Vällingby och införskaffade en fin tröja innan ridningen. Och vet ni vad? Nu finns det massvis av långa, mysiga stickade tröjor i affärerna. Eve, ha gjort dina läxor innan torsdag? Annars är det utegångsförbud och då får hon inte shoppa med mig..
Ridningen gick rätt bra, red Mon Ami som vanligt. Men idag var vi asmånga, typ 11-12 stycken! Det var lite jobbigt. Och sen i stallet när jag borstade snälla Mona så fick jag en såndär blackout(?). Allt bara blev svart och jag tappade balansen. Bredvid Mon Ami, stallets kanske otrevligaste häst. Vet ni hur läskigt det var eller? Jag försökte bara gå mot Jojjo som jag visste var framför mig..
Efteråt var vi kvar i klubbis för en gångs skull, det var länge sen! Riktigt mysigt med kladdkaka och en pratglad Henrik haha.
Kom hem från Jojjo vid elva. Jag slog in hennes mammas present, för jag är lite mer skillad på sånt. Jag skulle seriöst kunna tänka mig att jobba på Spånga Bosättning eller något bara för att få in presenter. Det är kul.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Är det tjocka mysiga stickade tröjor eller tunna modetröjor? :D

2010-11-17 @ 16:43:18
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0