New shoes!

Tillslut har man införskaffat nya vinterskor! Det blev tre par, hehe.. Och ett par är som låga uggs och asmysiga! Känns som att gå på moln.. Sen är de lite fult breda och runda, men det blir lite klump-gulligt.
Annars har jag inte gjort så mycket idag förutom att se "the Inception". Den var bra faktiskt, lite förvirrande men jag hängde med på det mesta. Jag gillar filmer där de verkligen tänkt till och har smarta planer hur de ska lura folk.
Jag mår bra idag förresten. Eller, jag mår illa när jag ätit, men annars är det fint.
Mitt hår har irriterat mig hela dagen idag. Eftersom mitt schampo var slut i duschen igår så tog jag Daniels istället, som brukar göra det jättesträvt. Så därför gjorde jag inpackning i hela håret, så det har inte haft någon stadga alls och glidit runt i hela ansiktet och på huvudet. Anoying?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har redan sökt på det ;) blaaaaah. Men vad gör man inte när man verkligen inte har någonting att göra? ;)

2010-11-25 @ 20:48:31
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Elin

bilder!!! :D

2010-11-26 @ 14:12:57
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0