Seg söndag.

Vet ni hur svårt det är att måla mönster på naglarna? Det är väldigt svårt.. Eller det kanske bara är jag som är väldigt dålig? Hmm.. blev lite mystiska former.. Eller misstolkningsbara rättare sagt..
Idag blir det slappardag och pluggdag. Jag tror jag har rätt mycket tyska till imorgon, har inte orkat kolla på det än..
Jag blir lite rädd när jag kollar på mina händer. Jag har inte vart såhär blek på jättelänge! Jag saknar att vara brun. Och blond. Fast en del tror fortfarande att jag slingat, men jag vill va lite blondare iallafall.
Mamma har köpt en chokladkaka åt mig (?). Mariannechoklad.. (ni vet sånnadär mintgodisar med chokladfyllning?) Inte bra, för nu har jag ätit två rader. Mår lite småilla, tror inte jag klarar av godis så bra längre. Jag fick typ världens magknip hos Eve. Men, det är väl bra att inte kunna äta så mycket antar jag.
Solen går ned jättetidigt! Nu har den gått nedför halva skogen, och klockan är inte ens halv tre. Men bor man i Norden så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0