Sjuuuuk.

Jag mår inte tiptop precis.. Har spytt halva natten (ja, ni vill veta.) och träningsvärken är mycket värre. Det går inte ens att ligga ned utan att plågas.. Idag blir det ingen shopping eller ridning, snarare tv och sms. Så sms-sugna människor är välkomna att smsa. Jag har inte klätt på mig än och steg upp vid åtta, var så jobbigt att ligga i sängen.
Funny story though. Jag väckte Daniel halv elva. Han började klockan tio. Det var lite kul.
Min familj tycker synd om mig, det är lite gulligt.

Pappa: "känns det som du har influensa?"
Jag: "vet inte, har aldrig haft det"
P: "okej, men känns det som feber då?"
J: "vet inte, har inte haft det heller.."

Men nån gång måste alla bli sjuka! Och nu menar jag inte aldrig aldrig utan kanske de senaste tio åren iallafall..

Kommentarer
Postat av: Evelina

OFTA DU ALDRIG HAFT FEBER DIN SJUKA JÄVEL!! :O

2010-11-24 @ 18:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0