So far away but still so near.

Oh no.. mina sms kommer tydligen inte riktigt fram till alla. Inte konstigt att vissa inte svarar. Jobbigt, för nu dampar facebookchatten som vanligt också.. Det är svårt att kommunicera med folk!
Idag var jag hos Sofie och bakade kladdkaka med henne, Maja och Elin. God blev den, fast inte gräddad haha. Den flöt ut lite när vi skar i den..
Ridningen gick helt okej. Red sura Mon Ami som faktiskt gick riktigt bra in galoppfattningarna för en gångs skull.. Jag är så glad att jag bytte grupp.
Det är intressant hur lätt man blir beroende av saker. Man saknar det inte först, men sen är det svårt att leva ens en dag utan det. Det kanske är därför allt är svårare första gången också? Ta första steget och allt det där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0